Wiadomości

"Veto piratom drogowym i nietrzeźwym kierującym".

Data publikacji 02.10.2009

Komenda Miejska Policji w Żorach we współpracy ze Stowarzyszeniem "Bezpieczne Miasto" w Żorach ogłasza konkurs dla uczniów żorskich szkół gimnazjalnych na film krótkometrażowy pod tytułem: "Veto piratom drogowym i nietrzeźwym kierującym".
Organizatorzy zapraszają chętnych uczniów do wyrażenia swoich spostrzeżeń na temat zagrożeń
jakie za sobą niesie jazda z nadmierną prędkością oraz jazda pod wpływem środków odurzających.

 

REGULAMIN

 

KONKURSU NA FILM KRÓTKOMETRAŻOWY

POD HASŁEM

"VETO PIRATOM DROGOWYM I NIETRZEŹWYM KIERUJĄCYM"

 

 

 

    1. Organizatorzy

    Organizatorem konkursu jest Komenda Miejska Policji w Żorach oraz Stowarzyszenie "Bezpieczne Miasto" w Żorach.

    2. Adresaci

    Konkurs adresowany jest do uczniów szkół gimnazjalnych w Żorach.

    3. Zgłoszenie filmu do konkursu.

    Do konkursu należy zgłaszać prace uczniów szkół gimnazjalnych spełniające n/w wymogi:


    • Temat filmu: „Veto piratom drogowym i nietrzeźwym kierującym" zakłada przedstawienie zagrożeń jakie niosą za sobą nieodpowiedzialne i niebezpieczne zachowania kierowców w szczególności nadmierne przekraczanie prędkości i jazda pod wpływem alkoholu bądź środków odurzających.


    • Gatunek- film krótkometrażowy.


    • Maksymalny czas trwania filmu- do 10 minut.


    • Ekipa filmowa – do 5 osób.


    • Filmy są autorskim dziełem młodzieży od scenariusza po montaż. Opiekunowie winni pełnić jedynie rolę doradczą. Filmy kręcone lub montowane przez osoby dorosłe lub młodzież pozagimnazjalną nie zostaną dopuszczone do konkursu.


    • kopię filmu w formacie cyfrowym na płycie DVD (preferowany format zapisu – AVI lub MPG 2, należy dostarczyć do Komendy Miejskiej Policji w Żorach najpóźniej do dnia 15 grudnia 2009 r.

    4. Prawa autorskie

    - Placówka zgłaszająca film (zwana dalej zgłaszającym)oświadcza, że jest właścicielem lub występuje w imieniu i za zgodą właściciela praw autorskich nadesłanego filmu. Wszelkie wynikłe z tego tytułu spory przejmuje na siebie, zwalniając z odpowiedzialności prawnej organizatorów konkursu wymienionych w punkcie 1 regulaminu.

    - Zgłaszający zgadza się na pokaz swojego filmu podczas finału konkursu oraz po nim.


     

    5. Selekcja, kwalifikacja i ocena

    - Każda szkoła może zgłosić do konkursu jeden film wyłoniony w etapie szkolnym konkursu,


    - Filmy, które zostaną dostarczone w wyznaczonym terminie do organizatora zostaną ocenione oraz nagrodzone przez powołane Jury.

    - Nagrody i wyróżnienia mogą przyznać organizatorzy konkursu oraz osoby lub instytucje wspierające jego organizację.

    6. Uwagi końcowe

    - Filmy zgłoszone do konkursu pozostają w archiwum organizatorów.


    - Zgłoszony do konkursu nośnik DVD, na którym zamieszczona jest praca konkursowa,

    staje się własnością organizatorów. Zgłaszający odstępuje od jakiegokolwiek

    wynagrodzenia z tytułu pozostawienia nośnika z kopią konkursową w archiwum.


    - Regulamin może ulec zmianie. O wszystkich zmianach zgłaszający zostaną uprzednio

    powiadomieni.

     

     

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powrót na górę strony