"Pozory mylą, dowód nie"
Uczniowie z I klasy o profilu policyjnym z III LO im. Z.Herberta w Żorach wzięli udział w ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, której partnerami są Komenda Główna Policji i Związek Browary Polskie.
Uczniowie z I klasy o profilu policyjnym z III LO im. Z.Herberta w Żorach wzięli udział w ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, której partnerami są Komenda Główna Policji i Związek Browary Polskie. Dzisiaj na terenie naszego miasta młodzież wraz z policjantami przypominała sprzedawcom posiadającym w swej ofiercie sprzedaży wyroby alkoholowe o konsekwencjach łamania przepisów Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Uczniowie apelowali o zachowanie aktywnej postawy uniemożliwiającej zakup alkoholu osobom poniżej 18 roku życia. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem sprzedaży alkoholu niepełnoletnim, a także uświadomienie sprzedawców o konieczności sprawdzania dowodów tożsamości młodych osób, które chcą kupić alkohol, jeśli mają wątpliwości co do ich pełnoletniości.
W ramach kampanii do sklepów trafiły plakaty i materiały edukacyjne.
Więcej na temat kampanii TUTAJ