Ruszył konkurs plastyczny dla dzieci
Komenda Miejska Policji w Żorach w imieniu organizatorów serdecznie zaprasza wszystkich uczniów klas I-III żorskich szkół podstawowych do udziału w konkursie plastycznym pod hasłem "Moje Bezpieczne Miasto". Tematyka prac powinna zawierać elementy dotyczące funkcjonowania policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego i zasad korzystania z numerów telefonów alarmowych.
Komenda Miejska Policji w Żorach w imieniu organizatorów serdecznie zaprasza wszystkich uczniów klas I-III żorskich szkół podstawowych do udziału w konkursie plastycznym pod hasłem "Moje Bezpieczne Miasto". Tematyka prac powinna zawierać elementy dotyczące funkcjonowania policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego i zasad korzystania z numerów telefonów alarmowych.
Organizatorem tegorocznego konkursu plastycznego jest Stowarzyszenie "Bezpieczne Miasto" we współpracy z Komendą Miejską Policji w Żorach, Komendą Miejską PSP w Żorach i Stacją Pogotowia Ratunkowego w Żorach - Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Konkurs adresowany jest do uczniów klas I-III żorskich szkół podstawowych. Jego celem jest m.in. propagowanie zasad bezpieczeństwa wśród dzieci i kształtowanie umiejętności posługiwania się numerami telefonów alarmowych w sytuacjach zagrożenia. Na prace uczniów organizatorzy oczekują do 21 listopada br.
REGULAMIN
KONKURSU PLASTYCZNEGO
POD HASŁEM: „MOJE BEZPIECZNE MIASTO”
ORGANIZATORZY:
- Stowarzyszenie „Bezpieczne Miasto” w Żorach
- Komenda Miejska Policji w Żorach
- Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
- Stacja Pogotowia Ratunkowego w Żorach – Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe
w K-cach
CELE KONKURSU:
- propagowanie zasad bezpieczeństwa wśród dzieci,
- kształtowanie umiejętności posługiwania się numerami telefonów alarmowych
w sytuacjach zagrożenia,
- rozwijanie wrażliwości plastycznej u dzieci.
ZASADY KONKURSU:
- konkurs adresowany jest do dzieci – uczniów klas I-III /szkół podstawowych/ na terenie Żor;
- temat pracy powinien zawierać elementy dotyczące funkcjonowania służb tj. policja, straż pożarna, pogotowie, a także zasad korzystania z numerów telefonów alarmowych;
- format prac A4;
- technika wykonania prac: dowolna;
- jedna praca powinna należeć do jednego autora;
- każdą pracę należy na odwrocie zaopatrzyć w metryczkę:
- imię i nazwisko autora,
- wiek autora,
- nazwa placówki, adres, telefon,
- imię i nazwisko opiekuna.
- prace niezgodne z regulaminem lub oddane po terminie nie będą oceniane;
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA PRAC:
termin: 21 listopad 2012,
miejsce: Komenda Miejska Policji w Żorach, ul.Wodzisławska 3
PRAWA ORGANIZATORA:
Wszystkie prace biorące udział w konkursie pozostaną własnością organizatora,
który zastrzega sobie prawo do ich publikacji.
ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU:
- prace zostaną ocenione przez specjalnie powołaną do tego celu Komisję Konkursową. W składzie Komisji uczestniczyć będą przedstawiciele Stowarzyszenia „Bezpieczne Miasto” w Żorach, Komendy Miejskiej Policji w Żorach, Komendy Miejskiej PSP w Żorach, Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
oraz Wydziału Edukacji Kultury i Sportu UM w Żorach;
- rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 30 listopada 2012 roku, o jego wynikach opiekunowie uczestników zostaną powiadomieni na piśmie;
- 13 najlepszych prac zostanie wykorzystanych do przygotowania kalendarza na rok 2013 - jako publikacji Stowarzyszenia „Bezpieczne Miasto” o tematyce bezpieczeństwa najmłodszych;
- o terminie i miejscu wręczenia nagród laureatom konkursu opiekunowie zostaną powiadomieni w terminie co najmniej 7 dniowym poprzedzającym uroczystość;
- informacje o pracach nagrodzonych i laureatach opublikowane zostaną na stronach internetowych organizatorów;
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA ORGANIZACJĘ KONKURSU
asp.szt. Kamila Siedlarz
Komenda Miejska Policji w Żorach, ul.Wodzisławska 3
tel. (32) 47 88 210 lub 798 030 353
regulamin konkursu opublikowany został na stronie: www.zory.slaska.policja.gov.pl
Opr./wyk.KS