Pozory mylą, dowód nie
O tym, że pozory mylą, dowód nie sprzedawców przekonywały wczoraj uczennice z klasy policyjnej III Liceum Ogólnokształcącego w Żorach wraz z mundurowymi. Młodzież, w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, w ten sposób wypowiedziała się za ograniczeniem sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
O tym, że pozory mylą, dowód nie sprzedawców przekonywały wczoraj uczennice z klasy policyjnej III Liceum Ogólnokształcącego w Żorach wraz z mundurowymi. Młodzież, w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, w ten sposób wypowiedziała się za ograniczeniem sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
Żorscy stróże prawa wraz z uczennicami klasy policyjnej w ramach tegorocznej kampanii edukacyjnej "Pozory mylą, dowód nie" odwiedzali wczoraj placówki handlowe, w których sprzedawany jest alkohol. Młodzież zwracała uwagę sprzedawców na to, że dorosły wygląd nie oznacza pełnoletności upoważniającej do zakupu napojów alkoholowych i przekonywała ich na rzecz ograniczenia sprzedaży alkoholu osobom poniżej 18 roku życia. Uczennice przekazały sprzedawcom także materiały przygotowane w ramach akcji w tym: plakaty, ulotki i nalepki. Kampania realizowana jest na terenie całego kraju od 2009 roku przy współpracy Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie. Mundurowi z Żor co roku uczestniczą w przedsięwzięciu. Tegoroczne działania edukacyjne zainaugurowano we wrześniu podczas spotkania z właścicielami punktów dystrybucji wyrobów alkoholowych, które odbyło się w Urzędzie Miasta - WIĘCEJ.